ביקורת דמו: Section 8 Prejudice

הנה דרך טובה להתחיל ביקורת על משחק ה-FPS מדע בדיוני Section 8: Prejudice שיצא לו דמו לא מזמן: "WTF IS SECTION 8: PREJUDICE?!". אני רציני, מה זה המשחק הזה? חצי-שעה של סבל! המשחק הזה כל כךמשעמם, לא כיפי ולא חדשני, והתכונות שנראות מעניינות דווקא ממש מבאסות. הנה כמה מהדברים שנראים טוב בהתחלה, אבל שמשתמשים בהם, זה נוראי:

  • עולם לחקור: שנכנסים למצב הקמפיין, תגלו מפה, ובה נראה שיש עולם מדע בדיוני ממש יפה, עם מלא משימות צד ותוכן. זה לא ככה. כל העולם נראה ממש דומה, אין גיוון, ורוב הזמן סתם תלכו לאנשים שיגידו לכם לכו להוא, שיגידו לכם ללכת להוא, עד שתבוא מתקפה של חייזרים-רובוטים ותצטרכו לירות קצת, עם Gameplay מעפן שלא מחדש.
  • הליכה מהירה: זה לא הולך להיות מעניין לחקור את העולם וסתם ללכת מאיש לאיש. כשכיוונתי על אחד מהאנשים שאני צריך ללכת אליו (שמסומן במפה) והתחלתי לרוץ אליו, הציעו לי משהו שהיה נראה כמו ריצה מהירה אל המקום. נשמע מגניב, כי הרי כבר אמרתי שעולם לא מעניין; אבל… אתם יכולים לנחש, שזה לא ממש נוח או מחפה על החוויה הרעה הקודמת (עולם לא פתוח).
  • Jetpack: למה לא לתת לשחקן אינטרקציה עם הסביבה? שהוא יוכל להשתמש באמת ב-Jetpack שהוא קיבל. אני השמשתי ב-Jetpack בהסבר וסתם קיפצתי לעצמי כשאני הולך משועמם לעוד מישהו שבטח יגיד לי לירות באיזה משהו. מדהים. אני לא באמת צריך לעוף מעל קירות או בניינים.

גם הגראפיקה לא משהו, היא נראית כמו COD. גם האנשים שמדברים לא יגידו דברים מעניינים, וגם זה לא באיכות טובה, כמו כל שאר הסאונד במשחק, לא משהו. ובעצם, ככה כל המשחק. לא משהו. מוזר. רע. גרוע. ועוד כמה דברים שלא הייתי רוצה לשמוע על המשחק שלי, אבל זה באמת משחק איום ונורא. בוזבזו לי 30 דקות מהחיים בגללו.

ציון סופי: 4.5 מתוך 10

אודות megapcmag
מגזין גיימינג וטכנולוגיה

להשאיר תגובה

